g'o kväll

- Frida
imorgon är det torsdag, en dag innan fredag. känner taggen, men känner fortfarande att jag måste bli lite friskare för att kunna dansa natten lång.
det ska nog gå bra, känner mig bättre ikväll än igår iaf. har inte tagit någon alvedon förens imorse, så ingen feber för min del.
ska iväg en sväng på stan imorgon, har lite saker jag måste köpa. har tänkt kolla efter något svart till fredag, men känns liite onödigt att köpa en ny svart klänning när jag kan låna någonting av en vään istället.
jag tänker lite smart ändå, har så mycket annat jag behöver.
ska försöka hitta dessa saker på stan imorgon: en tjocktröja, en stickad kofta, en kajal & en ny maskara.. och för att inte glömma, ett par skor. som för övrigt kommer bli perfekt till på fredag om dom bara finns kvar... hoppashoppas!


linnéa, jag & kusin caroline.
minnen brrrudar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom höga vanliga modellen av converse elelr dom låga:)

2009-08-28 @ 08:30:17
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0