godkväll!

-Linnéa

jag måste bara säga tack alla för igår! jag hade en superbra födelsedag! det enda som var ett minus var att jag tappade rösten under kvällen efter allt skrik.  men det får man ta, man fyller bara 18 en gång! dagen började hos frida där vi laga middag tillsammans. vi åt, gjorde oss i ordning sen blev det iväg till kassjö där matthew hade fest för att även han fyllde år igår, fast 19! stoooort grattis! det enda jag egentligen behöver säga är att jag hade det riktigt trevligt, allt var kanon!

av min kompis linda fick jag ett superfint halsband! tack vännen!


av grabbsen, eik, peter, bull och kaka fick jag en dildo. inte alls oväntat! hah måste säga att det var mer än pinsamt att öppna den med tanke på att det satt ca 20 pers och tittade på.. tack iaf hahaha!

av min älskade baby fick jag ett tekitt som innehöll, 2 olika tee:er, små rosor i en burk som ska blandas med ett av tee:erna och sen en teekopp!

jag vet inte riktigt hur teet funkar, fick en beskrivning men jag kan säga att det är då inte som "vanligt" te! jag kommer lägga upp bilder när jag testat det!


av baby fick jag även 2 superfina halsband!

(detta köpte han till mig när han var i kina)


tack så jätte mycket för dessa fina presenter! jag som är galen i både te och smycken är super glad!

eftersom baby fyllde 18 två dagar tidigare än mig fick jag med gå på jakt efter en present. hade lite ideér sen tidigare så det gick ganska bra att hitta presenten. det blev ett silverarmband där jag ska gravera in 2 saker. vad det ska stå får ni veta senare.

av min storasyster ska jag få mitt körkort och körlektioner betalda(börjar övningsköra i januari). ska även få en ny säng, fick smycken, pengar, skor och lite annat smått och gått!

idag har jag spenderat min dag med min vän frida.r. eftersom vi inte träffas tillräckligt ofta finns det alltid massor att prata om! vi tog en promenad till henne där vi satt någon timme och pratade om allt och inget. senare gick vi till en affär och handlade nudlar, wokk och avokado och gjorde sedan en nudelrätt. efter maten tog frida bussen till sin mamma och jag tog bussen till baby. baby och jag tog en promenad lite överallt, handlade godis som han sedan kastade på mig och vi bytte födelsedags presenter. jag hoppades även på att få se bilderna från kina men det blev inte av idag.. tur att det kommer fler dagar!

nu ska jag iaf se till att få lite sömn. ska trotsallt upp 6 för att jobba..
hoppas alla ni har det bra. vi hörs senare!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0