godmorgon

- Frida
godmorgon! nu har jag precis vaknat upp. var varken igen täppt i näsan eller super ont i huvudet. så det känndes bra. nu är det några s.k "arbetare" som är hemma här och ska fixa & trixa med elementen. så sitter fortfarande kvar i mitt rum, har inte vågat mig upp för att göra fika ännu.
tillbaks till förkyningen, jag känner att jag behöver nysa ett x antarl gånge men annars så är det inget fel på mig. känner mig pigg & (inte) fräsch men efter en dusch ska det nog bli bra.

jag hörde rykten om att jag börjar kvart i två idag, det var inte dumt om du frågar mig. dessutom är det religion som är hyfsat roligt, och vi håller dessutom på med ett enskilt arbete där man minst ska gämföra/granska tre olika religioner. intressantintressant. så om jag inte blir värre under dagen, så blir det nog skola för mig idag!

nu tyckte jag att det smällde i ytterdörren så jag ska springa in mot köket och göra mig lite nyponsoppa & ta en ciabata!
hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0