hehe

-Linnéa

tidigare idag när jag skulle till banken hittade jag inte mitt leg så jag trodde att det skulle duga om man hade med sig någon förälder som kunde identifera än, men tydligen inte. så jag fick vända om och gå tillbaka hem för att leta efter mitt leg.

påväg hem..

jag: varför ska det inte duga att ha med dig?
mamma: eftersom du fyllt 18
Jag: ah just det..
mamma: du var ute på krogen i helgen, visst har du tappat ditt leg?
jag: va? nej! jag har har inte alls varit ute på krogen i helgen?!
mamma: jo, du är 18 nu så klart du varit där!
jag: neej jag har inte alls varit där! jag är lugn mamma, min krogenpremiär blir inte förens på onsdag!
mamma: onsdag?
jag: ...
mamma: ska bli intressant att se hur du tar dig upp på torsdag!

hee(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0