Helg!

-Linnéa

Fredag

jag, frida, martina&angelica gjorde oss i ordning tillsammans innan vi drog på fest hos ida. eftersom vi i princip bara la ner tid på att göra oss i ordning hann vi knappt äta innan vi skulle iväg, men det är vad vi tjejer prioriterar haha. festen var super trevlig! kommer upp en massa bilder senare!

skicklig som jag var lyckades jag vricka foten riktigt ordentlig i fredags.. men party som jag var fortsatte jag skrattandes dansa vidare. kan lova er att det var inte roligt att vakna upp dagen efter med en ordentligt svullen fot.
 

Lördag

kvällen började med tjejmiddag, jag, linda, lena, sandra& amanda. majoriteten var vegeterianer så maten var lättfixad! i väntan på grabbarna blev det fördrinkar& twister. runt 9 började folket komma. kvällen bjöd på twister, buzz, dansmatta och ölspelet! blev dock ingen danmatta för mig eftersom jag hoppade runt på kryckor hela kvällen. som ni kanske ser så hade vi riktigt trevligt!
            

-söndag

nu sitter jag här hos linda och kollar igenom alla roliga bilder från igår.
fler blider dyker upp senare.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0