hösten är här

- Frida
jag tänkte till lite idag, och kom på att jag och linnéa kunde cykla tillsamans till våra respektive. jag tänkte inte längre än att jag skulle hem i hyfsat god tid. jag började cykla från samme kring tjugo över tio, mot kricke där linnéa stod och väntade.
när jag kommit ut, så känner jag verkligen hur kallt det har bivit ute. nu är hösten här på riktigt, vilket inte är så uppskattat från min sida. dock så är hösten/vintern en oerhört mysig period, doft ljus, fleece filtar, stickade koftor och bara mysa runt. 

längtar inte till dom dagarna det är kallt, gått, snöstorm & slask ute. det är så oerhört jobbigt att slita sig från täcket en sån dag.

nu börjar jag på fredag, klockan tio så jag får iaf en liten mjukstart på morgonen. antar att vi kommer sätta igång med en gång, inge vila här inte! har dessutom hört rykten om att vi ska få ca 6 st nya lärare, så det ska väl till en viss del bli spännande.

ett avsnitt av o.c väntar., sen är det sängen som gällerrrr!

pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0