killshot

- Frida
ja, precis! killshot hette filmen som jag och samme såg ikväll, kan väl inte direkt rekomendera filmen som en av dom bästa men den är helt klart sevärd. jag älskar som sagt thriller's, men tyckte inte riktigt att den här filmen höll samma spänning genom hela filmen som jag föredrar.

jag har precis kommit hem, och nu ska jag snart iväg igen. ska börja röra mig mot krille, där jag ska möta upp linnéa.  får väl se om det blir en sväng genom stan, eller om det blir raka vägen hem. ska upp hyfsat tidigt imorgon, och springa igen så sömn är i behov.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Då måste jag bara se den :) hehe

Har du haft en bra kväll då? :)

2009-08-12 @ 23:24:40
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0