minnesvärd kväll

- Frida
som säkert många förstod så fyllde linnéa 18 igår, kvällen börjades hemma hos mig med middag & förberedelser inför kvällen. vid 6-7 tiden åkte vi iväg till kassjö där mattias hade styrt. han fyllde 19 år igår, alltså samma dag som linnéa fyllde 18. festen var i full gång när vi kom, och ca 20 personer hade anlänt.
till en början kändes det lite stelt, men det dröjde inte länge innan festen var i gång. det blev paketsöppning, bastande och en masssa dans. linnéa får själv berätta vad hon fick i sitt paket, hähä..

en liten besvikelse var att jag glömde kameran hemma!



här är fnyh och jag för några minuter sedan. någon som gillar att smygfotaa!


nu hade jag tänkt mig ut och spela lite basket! vi hörs ikväll sötnosar!

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0