rethosta, snuva, yr, ögonirritation, hängig, trött och less.....

-Linnéa

bra
storasyster kommer snart på besök
jr flyttar
det går framåt för mig&syster med att hitta lägenhet


dåligt
jag har blivit ordentligt förkyld

kan inte träffa min tjejkompis som bjudit mig på fest idag
kan inte jobba



bra&dåligt

det blir ingen sthlms resa

har egentligen inte sug alls att blogga.. varför skulle jag bli förkyld just i början av sommaren och nu i slutet....
ska se på prison break och göra mig en stor kopp te nu!
vi hörs senare, förmodligen då jag mår bättre


Kommentarer
Postat av: jessi

HEj bejbiigirl ! hoppas du blir friskaare ! om du e frisk på fredag borde vi dra till kajen med rabin osv:D ska tydliogen bli varmaste dagen då :O !! hör av dig . MWAH

2009-08-05 @ 20:57:08
URL: http://www.metrobloggen.se/Reina
Postat av: eija

Vadå ingen resa?! vad ska du göra?

2009-08-05 @ 21:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0