rubrik

- Frida
dagen blev inte så dum som den lät tidigare. jag åkte till ö. ersboda för att träffa anna som finally har flyttat till umeå! näst intill överlycklig är jag. ett litet plus var att hon, och hennes pojkvän har skaffat sig en super söt dobbermann- valp!
blev helt förälskad, hur söt som helst.

anna med vovven!

efter någon timme hos anna åkte jag hem för att äta fisk som pappa hade grillat. efter middagen såg jag ett avsnitt o.c innan hanna hörde av sig och det slutade med att vi åkte på kvantum och köpte oss lite onyttigt ätbart.
åkte hem till mammsen för att se film, 27 dresses tror jag den hette (?) kvällen avslutades med ett besök hos anki & även basket spelande.

imorgon blir det nolia, så vi får se hur uppdateringen blir pga det.
pusss.

Kommentarer
Postat av: Anna

känns verkligen super att ha flyttat hit, vi får betydligt mer tid att umgås nu!

det var kanonkul att du kom & hälsade på, vi ses snart igen.

pusssss

2009-08-06 @ 12:19:05
URL: http://lillannaa,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0