söndag

- Frida
gårdagen blev lugn, det blev mys och 'män som hatar kvinnor'. eftersom att Samuel inte sett den tidigare så såg jag den självklart igen. den här gånge på en större tv, och framför allt med blue-ray så kunde inte blivit så mycket bättre.
vaknade upp med babe brevid mig och sen blev det ner på stan för att fika med Lars&Daniel.
det var som vanligt mycket trevligt. efter det blev det ner till bokhandeln och där inhandlades dom tre första twilight böckerna.

så nu kommer jag vara klistrat i sängen med godis & bra böcker.
såg just Linnéas bilder här i bloggen och dom verkar ha haft det mer än trevligt så ska ta och ringa upp henne innan läsningen börjar!

det blir nog en lugn kväll ikväll, känner att helgen har haft mycket att bjuda på så jag är väldigt nöjd om jag bara 'får' ligga och se på någon bra film eller läsa boken.

ni som känner mig, vet nog hur det är med mig & läsa. det är inte min största prioritet, men nu känner jag att det är dags att börja.

 KLICKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0