stek!

-Linnéa

efter middan igår skjutsade daniel mig och frida till våra respektive pojkvänner. frida kom hem runt 11 från samme. eftersom jag valde att stanna längre hos krille kom slava&frida senare och hämtade upp mig på cykeln. det blev ett ordentligt nattrace in till stan där vi gled runt tills vi blev less. när jag och frida kom hem tog vi oss en fika och somnade sedan. vi ställde väckaren på 10 för att sedan gå ut och springa. vi tog oss en springtur, det blir dock längre sträcka imorgon. när vi kom hem gjorde vi smoothie och stekte i solen.

& Frida

nu har jag precis klivit ur duschen, skönt att känna sig ren & fräsh igen efter en springtur i skogen samt stek i solen. ska äta om ca en timme, så ska lägga på lite smink, rena kläder sen bär det av till pappa för att äta! efter middagen hade jag tänkt åka till evelina, hon åker till stocholm imorgon så måste hinna träffa henne innan dess. eftersom att hon har en lång jobbardag framför sig imorgon, innan resan så blir jag inte där länge. linnéa däremot ska träffa linda ikväll, så jag lär möta upp dom senare under kvällen för att sedan hitta på något!

nu ska jag klä på mig, vi får se vad helgen har att bjuda på! inga klartecken ännu.

här bjuds det på bilder från dagen:






 


hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Nurih, vahe

ni är så jävla fula så ni bör vara avstängd från internet

2009-08-14 @ 02:41:24
Postat av: Jessica

hahah , kommentaren ovan .. ? haha det här luktar fejk ... ! undra vem det är som har skrivit komentaren egentligen ... ? 20 i tre på natten ? hmmm Randomm

2009-08-14 @ 17:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0