sthlm snart igen!

-Linnéa
nu har jag just haft en lång konvesation med eija i telefon, vi har planerat sthlms resan som jag ska göra till henne igen! denna gång kommer jag troligast åka dit med min vän filippa som oxå åker ner för att hälsa på eija. vi åker ner för att fira eija som då fyller 18 år den 15 augusti! vi är i full gång att planera hennes födelsedag och kommande dagar i sthlm. vi ska verkligen göra det bästa av denna resa, det måste bli sommaren höjdpunkt! troligast åker vi den 11 och kommer hem just när skolan börjar den 20:onde. det passar perfekt att komma hem då eftersom min storasyster kommer den 21 augusti.

eija satt på tåget påväg hem från en kompis. direkt när hon kommer hem ska hon skicka över alla bilder som vi tog i sthlm, så dessa kommer upp senare ikv!

en sak till, det kanske kommer att göras en mindre crazy sak i sthlm! eija gjorde mig hypertaggad när hon berättade en rolig sak!
så bara att vänta och se! ;)

    


Kommentarer
Postat av: Eija

Taggar som fan tills ni kommer. Vi kommer äga allt och alla ;)

2009-08-04 @ 00:15:45
URL: http://thatwasthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0