strålande sol!

-Linnéa
ledsen för en kass uppdatering, men har inte alls känt för att blogga när jag varit sjuk. förkylningen är som tur var över, bara lite hosta kvar som är som värst på kvällen.

-Fredag
jag spenderade min dag med baby, vi åkte och badade. slutade med att baby kastade i mig med både kläder och skor haha.

-Lördag
jag mötte upp linda och vi promenerade till hennes lägenhet på haga. där lagade vi mat. senare kom bull och vi tog oss en promenad till stan för att köpa glass. därefter mötte jag och linda upp erica, vi tog en promenad till stan där vi 3 mötte upp petter för att sedan ta bussen mot umedalden. där mötte vi upp lite bekanta som grillade och söp. där satt vi ett tag tills vi bestämde oss för att börja röra oss mot stan. jag fortsatte vidare för att möta upp linda igen(linda&erica åkte tidigare) vi tog en promenad till haga där vi satt uppe hela natten/morgonen och pratade om allt. vi båda använde oxå en ansiktsmask av choklad som linda handlat på kicks. det var näst intill att jag skulle börja äta av den!;O det luktade verkligen såå gott!

hahaha, bli inte allt för rädda nu ;)

linda med sin smarriga chokladmask!


jag i min chokladmask


jag, linda och bull stötte även på en söt igelkott=)




-Söndag
eftersom jag&linda somnade alldeles försent sov vi bort halva dagen idag. vi skyndade oss att stiga upp, gjorde i ordning frukost och gick sedan ut och la oss i solen. där låg vi tills lindas morfar kom och skulle klippa gräsmattan. därefter gick vi till stan där jag linda skiljdes åt. hon tog bussen hem till sörmjöle och jag promenerade hem.
 
linda                                                           jag

igår fick jag även min födelsedagspresent av min vän erica<3





det var en present från te-hörnan som innehöll 2 olika teer(grönt, japanskt körsbörste och rött te med smak av jordgubb och vanilj), honung, kakor man äter med te och lite godis. hur hon hade prickat av med både grönt och rött te som är mina favoriter vet jag inte, men jag är super nöjd! jag är verkligen tokig i te!
thanks darling<3


jag förstår inte, jag har inte hunnit mig iväg på nolia och idag är det sista dagen.. får väl bli nästa gång då.

mina planer för idag är att efter middan ska jag förbi en makeup artist och handla lite smink. senare ska jag träffa frida och krille(?) eller det beror på om jag åker till sthlm imorgon eller inte.
jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till för jag vill verkligenverkligen till sthlm samtidigt som jag vill stanna här.. eftersom planen är upplagd så att jag ska åka imorgon måste jag verkligen ta och bestämma mig nu!

passa på att njut av solen nu! hörde att det ska bli mulet imorgon och regn på tisdag.....
nu ska jag skynda mig in i duschen.
vi hörs senare!


everythings enough<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0