The thoughts we are thinking aren\'t always how it ends.

-Linnéa

Nu har jag just kommit hem. det blev en promenad längs älven. det passade perfekt med promenad när jag haft huvudvärk hela kvällen.
äntligen! vet inte hur länge dessa tankar gått i huvudet på mig. har inte kunnat släppa dom förens nu! jag är verkligen hur glad som helst! lättnad är verkligen rätt ord.    


imorgon ska jag och min lillasyster hämta hem katten som ska bli min. har ännu inte tänkt ut något namn!

nu ska jag se till att börja plugga till ett prov som jag ska ha nästa tisdag.
vi hörs senare. godnatt!
päästää ei koskaan sinuä!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman, nu blir jag nyfiken. ring mig! ;*

2009-08-25 @ 22:52:47
Postat av: Anonym

det var från mig fridizz.

2009-08-25 @ 22:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0