trött!

-Linnéa
jag gick i säng 2, låg vaken hela natten och steg sen upp 6. kan väl inte säga att det kändes riktigt bra att stiga upp och tänka att man hade en hel dag med jobb när man inte sovit något alls.. hur som helst, dagen gick bra förutom att jag fick ordentlig migrän. och detta pga av solen men man ska inte klaga väl när solen är på topp! dagen har bestått av sammarbetsövningar med barnen, lekar, bad(underbart skönt i det varma vädret), och akrobatik. gissa om jag var slut efter dagen! inte för att barnen varit jobbiga utan av sömnbrist och för mycket sol. jag lyckades iaf överleva dagen! nu är det bara 3 dagar kvar.  
   

jag har även tidigare jobbat som lägerledare fast då var det i helsingfors tsm med min storasyster och 2 andra ledare. min storasyster jobbar som kulturproducent, hon anordnar läger och lite annat. detta var då förra året då jag även hamnade på första sidan i någon finsktidning(?) haha varför vet jag inte riktigt!



när jag äntligen kommit hem hann jag knappt in innan jag skulle ut med syrran för att fixa några saker.

tänkte att jag senare skulle ta en liten tupplur, men då lär det troligast sluta med att jag vaknar upp ikväll och kan då inte somna om för att sedan orka med kommande dag med jobb.. ärch, bara försöka hålla sig vaken till minst 10!
nu ska jag iaf ringa min tjejkompis för att planera morgondagen!
vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0