cause they know how I get down

- Frida
det blev, enligt mig en väldigt onödig skoldag idag! hade jag vetat att vi skulle komma till skolan bara för att hitta en praktik plats hade jag nog inte slitit mig från o.c! hehe ; )

förkylningen känns redan mycket bättre, så det ska nog gå bra att dansa imorgon. efter en och en halv timmes telefonprat med linnéa nyss så blev jag liiite krasslig i halsen. så jag har tagit en strepsil och det känns redan bättre.

just det, var på stan idag med evelina. träffade även upp linnéa i ca en kvart också, hann med en massa nyheter under desa femton minuter. haha! man får ta vara på tiden helt enkelt.
tänkte visa er vad som inhandlades idag!




simpel kajal från make up store
långt linne från gina tricot
om ni frågar mig, bästa mascaran någonsin isadora
stickad kofta perfekt till hösten/vintern från gina tricot

eftersom att jag inte hittade några party kläder i svart idag på stan så får det bli klänningen som jag har hängandes. den är svart/blå randig så jag hoppas att det är okej för ida. försökte verkligen, men kändes inte så himla nödvändigt att lägga pengar på en klänning jag inte tycker om och kommer använda en gång. : )

nu: SÄNGEN, pusss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa:):) då ses vi där i guess? du ska till ida brekke antar jag?

2009-08-28 @ 08:28:27
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0