helg!

-Linnéa

Fredag
jag&linda drog på fest hos en killkompis till mig, mattias på haga. festen var super trevlig då det kom massa trevligt folk! hände dock lite otrevligheter men det löste sig under kvällen.
          

   



lördag
förmiddag spenderade jag med frida, vi fixade allt som skulle göras innan grillningen senare på kvällen. kvällen blev mer är kanon, helt galet hur trevligt man hade! tror att vi kom hem runt 4 efter att ha cyklat från baggböle till stan i ösregnet. kommer upp fler bilder från kvällen senare!
 

söndag
slapp dag kan jag lova! jag och frida sov ut ordentligt efter grillkvällen. senare på dagen träffade jag baby.<3

nu ska jag just börja städa, ska se till att fixa upp här innan storasyster kommer på besök!
vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den var verkligenjätte bra occh sorglig:( du måste se den!!!!:)

2009-08-17 @ 17:19:50
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0