come on over, we can make it alright

-Linnéa

igår hade jag ställt väckaren på 10 så att jag skulle orka mig upp för att möta frida 12. eftersom varken jag eller frida sprungit något denna sommar fick det bli en sväng igår. det värsta av allt är inte att konditionen är nere utan att jag blivit så fruktansvärt ovig.. minns förra sommaren då jag stretchade minns en gång per dag. nu är det verkligen dags att börja stretcha ordentligt innan träningen börjar igen! därefter cyklade jag hem för att äta. senare cyklade jag till frida för att hämta mina nycklar som jag tidigare glömt där. eftersom att frida skulle cykla till grisbacka för att spela basket med slava cyklade vi tillsammans(jag skulle till baby). hos baby stannade jag tills 11 då frida och slava kom och mötte mig. därefter tog vi alla en cykelrunda i stan. tror vi var hemma någon gång runt 12, skulle bli något avsnitt med oc men jag och frida låg istället och läste skvallertidningar tills vi somnade.
 
jag&frida verkligen njuter av dessa sista sommardagar!


snacka om att jag hade beslutsångest igår! tanken var att jag och mamma skulle åka till sthlm i söndags men eftersom det inte blev av trodde jag att vi inte skulle åka alls. mamma ringde mig igår och bad att jag skulle komma hem och packa(?). jag cyklade hem, tog en dusch och frågade sen mamma vad hon menade. "vi ska åka nu, till sthlm". tidigare under dagen hade jag inte tvekat alls, jag var helt säker på att jag ville åka. men då senare kunde jag verkligen inte bestämma mig. frida fick hjälpa mig, jag fick börja tänka igenom alla skäl till varför jag skulle åka/stanna. något sa mig att jag borde stanna och så blev det. jag kommer spendera mina sista dagar av sommarlovet här i umeå. vet varken om jag gjorde det rätt att stanna eller att inte åka..
  
saknar sthlm så<3
saknar er alla..


idag blev det även en lätt joggingrunda. eftersom jag fortfarande är lite förkyld ser jag till att ta det lungt!
nu har jag just kommit hem och ska nu in i duschen. ska senare täffa upp my som jag gjorde skåneresan med!
vi hörs senare.
kram!

show me where I belong, give me a reson to stay. no matter if I go left or right I always come back to you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0