<3

-Linnéa
känner mig duktig efter en ordentlig städning idag! tog tidigare en paus från städningen och såg "seven pounds". har hört många prata om den, att den ska vara jätte bra och inte förens nu har jag sett den. så otroligt bra film! för alla som inte sett den, jag rekomenderar den starkt!


3 dagar sen börjar skolan. är jag taggad? ja helt klart! visst det känns lite jobbigt att komma tillbaka till allt plugg igen och behöva passa en massa tider hit och dit, men klassen gör det värt, värt att orka med skolan! det ska bli superkul att ta studenten osv men samtdigt jätte tråkigt att det är sista året med klassen..
detta år måste jag bara se till att alla är med på klassfotot! inte ett år hittils har alla varit med, ungefär hälften har varit med.. klart man vill ha ett fota där vi alla skötsamma elever finns med! ;)


sen att sommaren är över känns surt.... man känner verkligen att hösten är påväg, dagarna blir bara kallare, nätterna mörkare och det regnar&blåser en massa;/. jag är iallafall super nöjd med min sommar, jag har verkligen utnyttjat den till max!
hösten är iofs mysig! vad kan vara mysigare än en filmkväll en regnig höstkväll?;]

bild tagen just i början av sommaren då jag och några vänner åkte till övik för att fira vår vän cicci som tog studenten!

nu ska jag leta upp min kalender som mamma tidigare gav mig.
puss!


Kommentarer
Postat av: jessi

helooo darling!" jaa din mobil va ju av idag oxå :( meeeen jag ringer dig imorgon så om du är ledig imorgon på kvällen kanske vi kan ses ? ringer dig runt 7-8 ? o kollar om du är ledig . Kram

2009-08-18 @ 04:55:04
URL: http://metrobloggen.se/Reina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0