we are the people who rule the world

-Linnéa

somnade någon gång efter 2 för att sedan vakna 6. det gick bara fint att stiga upp. jag duschade, åt frukost och tog sen bussen till jobbet. jobbet gick bara fint, lite tråkigt bara att det började spöregna mitt i allt fast iofs var det ganska mysigt! när jag kom hem från jobbet började jag nästan städa mitt rummet med detsamma, har inte haft speciellt sug på att städa rummet på ett tag så det fick bli idag, är dock inte klar än tog bara en paus för att blogga lite.

jag har även hunnit prova teet jag fick från baby igår!
tänkte att det skulle vara kul att lägga upp lite bilder på hur det funkar.
tydligen så att när man häller i varmt vatten i muggen skiftar den både mönster och färg.
från svart med kinatecken till vit med pandor, hur sött är inte det(?) sen får den såklart tillbaka den svarta färgen när man druckit upp och muggen svalnat!









sen provade jag även det andra teet som jag fick.

från detta till ---->
   
 
 

ett hjärta av te som blommar ut till en fin blomma när man häller på varmt vatten.
båda tee:erna smakade underbart!



fem olika slags tee:er som blommar ut till olika blommar!
amazing!

nu ska jag iaf fortsätta min städning. senare ska jag träffa lite kompisar och kolla runt efter lite olika sängar!
vi hörs senare
puss!

 


Kommentarer
Postat av: Filippa

sjukt fin kopp och riktigt nice te! chill att inte behöva tesil dessutom. fan vad rolig present!



du vi måste höras nu nån dag snart angående estocolmo, taggarrrr

2009-08-04 @ 15:55:45
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0