sweety!

-Linnéa
vet att det har varit kass uppdatering för min del de senaste dagarna, ledsen för det!
idag var det då första skoldagen, kändes hur underbart som helst! ville bara krama sönder alla mina söta kompisar som jag inte träffat alls i sommar. det var mycket nytt man fick höra och mycket man fick berätta. har saknat er alla så!!<3
nu är det tillbaka till alla vanliga rutiner. ska om någon dag på möte med corpen för att planera upp kommande träningar. det är nog de jag mest sett framemot, att träningarna börjar igen!

till en början kommer jag vara alldels borta när det kommer till skolan! vi har en massa nya kurser med nya lärare och vi har även bytt korridor till andra sidan av skolan,  detta för att komvux tagit över vårat tidigare ställe. jag är verkligen kass på att hitta och komma ihåg! så till en börjar kommer jag inte ha någon koll alls.

efter skolan blev det hem en snabbis för att äta, sen blev det stan med jalley. vi har inte träffats på över en månad för att vi båda varit bortresta. vi promenerade runt i stan, fortsatte mot hedlunda där jalley sen tog bussen hem. jag promenerade vidare till frida. där stannade vi runt 20 min innan lars hämtade upp och skjutsade oss till stan.

sist med inte minst, vi har fått en kattunge idag!
först var det prat om att syrran skulle skaffa en i smyg men när hon frågade mamma om det var okej att vi skaffade en katt sa hon ja! så jag kom just hem och möts av en super söt kattunge( den har dock inget namn ännu). 


    

nu ska jag springa ner till källaren för att hämta upp lite kattsaker.
vi hörs senare!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0