-

- Frida
Jag tror att det är rekord gällande julklapps- shopping. Hann träffa hannababe på stan ett par timmar och sen blev det vidare till strömpilen med evelina. Det känns bra att jag är klar med alla julklappar, och jag är väldigt nöjd med allt som mina käraste ska få på julafton.

Vi tog oss äntligen iväg till bräntisbacken ikväll, det var riktigt härligt kan jag lova er. Efter ett par åk så ramlade jag och linnéa längst nere i backen pga någon galning som hoppade framför oss. Det var nog linnéa som fick ta värsta smällen, med tanke på att hennes huvud åkte rakt ner i den hårda snön. :/

Näe, nu ska jag slå in dom sista paketen och även se klart säsongens sista andra avenyn.
Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0