natten går tunga fjät runt gård och stuva

- Frida
Gårdagen var awesome, som alltid med bästaste L. Vaknade upp vid 12-tiden idag och det blev lucia fika hos mormor vid två. En liten del av mami's släkt var där på fika, det blev nybakta lussekatter och pepparkakor. Mysigt var ordet!

Efter fikat fick jag lite ensamtid med min bror, vi var och kollade och även handlade en julklapp. Känns skönt att ha köpt en gemensam julklapp, nu är det bara fem stycken kvar... Efter middagen följde jag med daniel, sofia och anna till surf för att kolla på deras julshow. Det var helt okej, man fick en julkänsla men fortfarande så fattas snön. Något som är säkert är att kylan har kommit- Även fast det "bara" var sju grader kallt ikväll, så höll jag bokstavligt talat på att förfrysa. Snacka om att man inte är van med kylan.

Nu ska jag se reprisen av kvällens avsnitt av paradise hotel, hörs senare.


genom allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0