14 december

- Frida
Jag är uppe på benen och jag börjar om ganska precis en timme, har fått i mig en god macka och en kopp med varm choklad. Känns som att min hals börjar krånngla lite, det kanske till och med är en förkylning på gång. Har nyst mycket här på morgonen, och det brukar vara ett tecken på att en förkylning är pågång.

Har bara en lektion idag, så slutar kring halv fyra. Då blir det raka vägen hem för att laga middag åt mig och min bror. Efter maten ska jag till mormor för att färga hennes hår, har lovat det länge nu så idag blir det av. Något som ska hinnas med efter det är såklart träning, jag blir bara onyttigare och onyttigare och tränar bara mindre och mindre. Det är absolut inte okej, så det ska bli ändring på det!


summer lovi'n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0