15 december

- Frida
Kan börja med att säga att det blev ingen träning imorse, med tanke på att jag och linnéa låg och pratade tills klockan var halv fem så bestämde vi oss för att sova till elva. Konstigt nog, så ringde inte hennes väckarklocka så vaknade en halvtimme innan jag börjarde. Det blev snabba ryck, och jag hann iaf in i klassrummet innan läraren kom. Mina ögon håller helt ärligt på att slockna, vi har psykologi som lektion idag och det går lite trögt. Jag tror att jag har hunnit skriva fem meningar vilket inte alls är så bra.

Efter skolan ska jag ner på stan med angie och kolla på lite julklappar. Jag har inte riktigt insett att det är så kort tid tills julafton. Så jag får hoppas att jag hittar någon julklapp och även kanske någonting till mig själv.

Vi hörs senare, nu ska jag försöka få någonting vettigt gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0