18 december

- Frida
Hade verkligen tänkt att uppdatera igår, men hade så himla mycket annat att göra. Idag är det sista dagen innan jullov, jag kan knappt förstå det själv. Och att det är sex dagar kvar till julafton är dessutom också väldigt ofattbart. Jag har dock ett par julklappar kvar, men det ska nog fixa sig nästa vecka. Det ser underbart ut, ute- solen skiner och snön ligger på backen. Då har vi bara en hake och det är ju kylan, antar att man får bita ihop och klä sig varmt.

Jag har inte så himla mycket planer för helgen, har mest bara tänkt att ta det lugnt. Ikväll åker jag iväg till s, och imorgon är det tänkt att vi ska tolka lite bakom fyrhjulingen. Söndag blir det träning för fulla muggar, det blev mest lek med dykning och volleyboll i vattnet igår.

Nu ska jag börja göra mig iordning, har bara UF med mina favoriter innan det är jullov så det kommer bli awesomeeeeeeeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0