23 november

- Frida
Dagen innan julafton, det känns ju helt underbart. Jag älskar verkligen julafton, så otroligt mysigt och till skillnad från adrna år så har jag i stort sätt inte önskat mig någonting- just därför ska det bli otroligt roligt att se vad som gömmer sig bakom allt inslagningspapper.

Jag har snart slått in alla paketen, har ett par stycken som ska bli klara och ett par bilder som ska klistras in i ett fotoalbum. Kom precis hem från älsk där jag fick ett par paket att slå in, han anser att han är så "dålig" så därför får jag lov att göra mit bästa för att det ska se bra ut. : )

Nu ska jag fortsätta med lite bilder, sen ska jag nog ta och sova- det blir en lång dag imorgon!


babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0