26 december

- Frida
Det märks verkligen i bloggen att det är lov just nu, det blir inte lika mycket uppdatering som det blir i vanliga fall. När man inte är hemma så himla mycket, så blir det inte heller att man sitter något vid datorn.
Igår var jag verkligen sugen på att gå ut, men kunde inte riktigt bestämma mig ändå. Det blev inte utgång, utan det blev några cider samtidigt som det spelades spel och pratades. Tack iaf till Hanna, viktor, malin, anton och jennifer för en inte så lång, men trevlig kväll.

Efter jag varit där, åkte jag vidare till angelica &abbe- tog det enbart lugnt. Längesen jag träffad angie sist känns det som, så det fanns mycket spännande att prata om-som tex julklappar.

Idag var första dagen på mellandagsrean och jag fanns på stan från klockan tio då det öppnade. Jag kan lova att det var sjukt mycket folk, och köerna till kassor respektive provrum var gigantiska. Fick med mig ett par svarta, lite glansiga jeans och en lite större oversize t-shirt.

Känner att det verkligen är dags för håtdträning, har ätit alldeles för mycket julmat dessa tre dagar.
Nu ska jag äta moster's brownie's och sen blir det bara hemmamys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0