3 december

- Frida
Idag, och de få veckorna som är kvar innan jul är jag ledig på torsdagar. Vaknade rätt tidigt idag för att vara ledig. Kände att det var dags att kliva upp innan elva en dag den här veckan iaf. Idag ska jag ner på stan med Angelica. Vi ska shoppa en himla massa har vi tänkt. Om jag inte minns fel så skulle angelica hitta ett par skor, och jag är ute efter paljettleggins.

På fredag vankas det partaj, så jag vill gärna hitta paljettleggins så är min outfit klar. Då slipper man fundera mer om det.
För att inte glömma, jag hittade min älskade, bästaste kameraladdare igår! Efter att ha varit på MediaMarkt och kollat vad en ny laddare kostar så blev det röjning bland allt i mitt rum. Till sist så hittade jag laddaren, vilken lättnad alltså. Jag har inte ens haft kameran i en månad, och laddaren var (nästan) borta. Inte bra inte!
Det kan lätt bli lite struligt när man bor på två olika ställen, så jag får se till att ha den på ett ställe med tanke på att en ny laddare kostar närmare 600 kr.

Nu ska jag se lite Riverside, spännande spännande.
Ha en bra dag! v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0