30 december

- Frida
Snacka om att jag kan sova länge bara jag vill.
Jag gick väl inte direkt och la mig tidigt igår, men jag kan fortfarande inte förstå att jag vaknade klockan två idag. Hoppas bara att jag kan somna hyfsad tid ikväll, med tanke på att det blir upp ganska tidigt imorgon för att fixa allt inför kvällen.

Jag har inte hunnit med så himla mycket idag faktiskt, när jag vaknade var det mörkt ute och det blev raka vägen till pappsen. När lillasyster kom hem från kompis så satt vi och spelade UNO tills maten var klar. Nu har jag precis kommet hem från s, och vi låg mest bara och såg på tv'n och kände lugnet. Hann även iväg till strömpilen för att köpa lite nödvändiga saker inför morgondagen (och två par skor...)

Nu ska jag kolla på andra avenyn, sen kanske det blir dags för sängen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0