7 december

- Frida
Vet inte om det är någon förkylning som är pågång eller om det bara är halsen som krånglar. Har nu vaknat upp två dagar med fruktansvärd halsont, men sen går det över senare under dagen. Vaknade till när pappa kom hem på lunch vid halv elva, och klev då upp och läste tidningen. Efter det hade jag tänkt dra upp linnéa, men hon låg och sov så gott så jag kunde inte göra annat än att själv sova en stund till.

Vaknade strax efter tolv igen, och bestämde mig verkligen för att kliva upp. Halsen var då bättre, och jag kände för att ta mig ut. Det blev några längder på simhallen och det räcker för idag. Ska alldeles strax sätta igång med plugg, men jag är alldeles för trött för det just för tillfället. Jag tror att jag måste kliva upp tidigare på dagarna, men när man har sovmorgon till 12-14 så är det väl klart att man sover ut när man väl har den möjligheten?

Hoppas att ni får en bra kväll! v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0