a real friend is the one who can look at you with the biggest smile on your face and still know that something is wrong

- Linnéa

idag har det varit en bra dag! jag och erica tog oss en ordentlig promenad i det kalla men otroligt sköna vädret! det var flera månader sen jag träffade erica så det fanns mycket att prata om! spelar ingen roll om vi inte setts på länge, stämningen är alltid den samma! erica är en vän som alltid förstår, lyssnar och finns där! det var så otroligt skönt att få prata av sig med någon som verkligen förstår, hon fick mig att se saker som man själv inte alltid ser om någon står en nära!


efter promenad, middag och en massa prat ihop följde erica och viktor som sällskap mig hem.
nu hade jag tänkt göra mig en ordentlig kopp te som jag köpte idag!
vi hörs imorgon!



åh så rörande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0