andra advent

- Frida
Jag har verkligen inte varit duktig med att uppdatera den här helgen. Linnéa sammanfattade fredagen mycket bra, den var helt klart suverän. Mycket nöjd med min andra utgång, nästa utgång blir nog inte förens.. två dagar efter julafton eller när det är.

Gårdagen var bara mys, var hemma hos samme hela kvällen och kollade på robinson. Efter robinson skulle vi sätta igång Inglorious Bastards- dock halvsov jag hela filmen så jag kan varken säga att den var bra eller dålig.

Idag är det söndag vilket betyder träning! Hade även tänkt plugga lite och även ta mig upp till strömpilen på något sätt. Håller nu på att ladda in ett par bilder från fredagen som jag kommer att bjuda på lite senare idag.

Hoppas att ni får en skön söndag! v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0