before we turn out the lights and close our eyes

- Linnéa

eftersom jag och min vän emma åker till luleå imorgon för att mönstra har jag velat ta reda på så mycket så möjligt kring mönstringen. jag hade supertur, en killkompis till mig kom hem från mönstringen idag! så det blev en timmes långt samtal med honom för att fråga om allt. nu känner jag mig iaf lite lungnare, så det var till kanonbra hjälp!

därefter ringde jag emma. vi fick planera när vi skulle ses och lite sånt. eftersom resan är 4 timmar kan det vara bra att packa med sig lite mat. som tur är slipper vi sova där mönstringen håller till, jag och emma kommer att sova hos vår tjejkompis elvira som bor i luleå. hon utbildar sig till frisör så hon ska passa på att klippa mitt hår!

jag kommer hem runt 17 på torsdag. sen fredag efter lunch åker jag, emma och emmas kille till lycksele för att vara med i en fotbollstunering, och därifrån kommer jag hem söndag eftermiddag. så det är en del som ska hinnas med denna vecka, men kul kommer det bli!

nu har jag och syrran just gett vår katt medicin och nu blir det andra avenyn(hann inte se det tidigare) och bara ta det lungt så jag orkar med morgondagen!


pk<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0