can you meet me halfway?

- Frida
Var på julshowen och det var riktigt bra, man blir faschinerad att dom är så modia småttingarna. Jag skulle knappast vara med på att vara utklädd till michael jacksson och dansa runt på en scen, samtidigt som att ha en egen mick och sjunga en låt på engelska. INTE när man bara går i tvåan/trean- tror att jag kunde ett par färger, och eventuellt något djur i den årskursen(i eng).

Efter showen åkte jag vidare till s, fick dock inte se dom program jag ville se så därför har jag ett antal program att ta ikapp med på webben. Innan jag åkte hem så svängde vi förbi kvantum, var tvungen att köpa en apelsin och en banan. Nog ska man vara nyttig alltid!

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, så hörs vi senare helt enkelt. v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0