changed..

- Linnéa

jag sov ut idag så jag är riktigt utvilad! för de som undrar så kommer jag till skolan imorgon! klockan är 4 och jag har ännu inte fått någon huvudvärk! brukar alltid få det runt 12 på dagen sen håller det i sig till nästa dag, alltså det har gått över när jag sovit men kommer tillbaka igen dagen efter runt 12..

ah just det, jag ringde min syster som bor i finland igår och berättade att jag ska ta med mig frida till finland när jag kommer! så jag och frida kommer att ta båten över från sthlm någon gång i början av januari! det har kommit upp så mycket som ska göras under julovet att jag snart måste skriva en lista så jag inte missar något!

nu ska jag strax göra i ordning mat, men först blir det mitt ljuvliga te!


<3

vi hörs senare!




Kommentarer
Postat av: Christina

finally, saknar dig mycket!

2009-12-02 @ 20:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0