don't stop, make it pop

- Frida
Då är 3 november avklarad, tänk så mycket man kan hinna på en ledig dag. Vaknade vid tio och drog iväg till Lillemor för att kolla på när dom byggde lite till deras UF-företag. Efter några timmar hos lill så drog ijag och angelica till stan i kylan. Lyckades köpa två julklappar, och ingenting till mig själv. Någonting som tog tid på stan, var att hhitta snyggaste paketpapperet+snöret. Såklart så ska det lysa igenom, vilka julklappar som är från mig och inte! ;) skämt åsido, det var skönt med ett par längder idag på träningen- behövdes verkligen.

Direkt efter träningen ringde min kära bror och frågade om jag ville följa med och kolla på en kattunge som dom funderar på att köpa. Jag trodde att katten var hyfsta stor, men den vara bara EN vecka gammal... Jah dog av söthet. haha. Helt sjukt så söt den var, en grå söt liten kattunge hade öppnat ett och ett halvt öga. Synd att jag inte tog något kort på den söta lilla varelsen.

Nu sitter jag och försöker komma på några bra låtar som ska brännas på en skiva. Eftersom att emmy stack till lycksele med min senaste skiva, så känner jag att det behövs lite nytt.

Ska se Paradise hotel nu, hörs senare. PUSSS

Kommentarer
Postat av: emma

tack (: vad har ni sötnosar för planer för imorgon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0