never forget

- Linnéa

jag& frida pratade här om dagen om att alla 91or nu fyllt 18 och att det alltid är krogen som gäller, visst att det är kul att komma ut men hemmafesterna är de bästa! jag tycker krogen är så opersonlig.. men jag älskar krogen på de sättet att man kan dansa hela natten lång hehe!

är det många som ska ut på juldagen(?) sitter och funderar om jag ska ut nu ihelgen eller inte, kanske lika bra att vänta tills nästa helg istället. hursomhelst ska jag börja med att köpa skorna som frida la upp bilder på i tidigare inlägget, riktiga party skor!


eftersom det bara blev en timmes sömn i natt är det verkligen dags för mig att sova!
vi hörs imorgon





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0