vissa saker går inte att förstå..

- Linnéa

jag hann med allt som skulle göras idag förutom en sak, hann inte med mina ärenden på stan så det måste bli av imorgon! jag och frida ska iväg och träna tidigt imorgon så vi passar på att gå en runda på stan innan träningen.
efter träningen ska jag träffa min älskling, senare på kvällen åker han bort för att fira jul, så det blir tidig träning så jag ska hinna träffa han så mycket som möjligt!
jag vill träffa min älskling hela tiden, varje dag men så blir det aldrig eftersom det alltid dyker upp dåliga saker, eller det känns som de iallafall.

idag kom det ett kort, det är en dörr som från länge tillbaka varit stängd, men som nu har öppnats igen.. det borde inte kännas, inga förhoppningar borde finnas, tanken borde inte finnas men det går inte att låta bli att tänka på.. jag undrar vad du tänker på efter alla dessa år...

wrong for so long, don't try to fix this because you can't this time..

lika bra att sova nu om jag ska orka mig upp imorgon


godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

kikar in för o önska er en god jul :d

2009-12-23 @ 19:14:02
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: frida

omg är det han-som-inte-får-nämnad-vid-namn som är i farten igen?? CALL ME

2009-12-26 @ 21:34:52
URL: http://rrenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0