Dance until you're dead

- Linnéa

kvällen igår vad suverän! jag& frida började med att fixa oss ihop, vi dunkade musik, slängde ihop någon snabb mat fotade lite.(bilder kommer upp sen). senare blev det av till lillemor som hade fest. där träffade man på mycket nytt folk, så det var super trevligt! jag och frida lyckades nästan få upp varenda kotte på dansgolvet! det blev dans tills klockan började närma sig 11, då drog vi vidare till cover club.

till en början var det nästan tomt på krogen, men snabbt gick det sen var det fullt med männiksor överallt. där blev det såklart dans hela natten lång! med ett ord så var kvällen igår suverän!

imorse när jag vaknade och skulle packa min väska upptäckte jag att det låg ett puder och ett par badshorts i min väska(?) så på något konstigt sätt under kvällen igår har de hamnat där haha! så äre någon som saknar detta så hör av er! :p

just det, igår ringde min kompis emma just innan vi skulle ut frågade om jag var taggad inför  tisdag, jag blev tyst ett tag och försökte tänka efter vad hon menade, men det stod helt stilla! tillslut berättade hon att vi ska och mönsta på tisdag, vilket jag totalt glömt bort! så vi ser hur det kommer gå med det hehe!

idag skulle det egentligen bli krogen igen, planen var att testa på 2dagars men jag är mer än nöjd med igår! jag har verkligen inget sug alls att dra ut igen + att jag dansade hela natten så mitt knä har börjat krångla!

nu ska jag ta mig en dusch. vi hörs senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0