even if you're a million miles away, i could still feel you

- Linnéa

det skulle egentligen kommit upp en inlägg från mig igår kväll, men jag lyckades med något så det försvann.. så här får det komma. igår ringde jag min läkare för en tid, det var på tiden kan jag lova! av någon anledning har jag förskjutit det hela tiden men igår tog jag tag i det! eftersom det var akut fick jag såklart en akuttid. jag är glad att jag tog mig dit, bara de känns mycket bättre! hur som helst gick det bra så nog om det.

idag är det vaccinet mot svininfluensan som gäller, jag hörde att frida&sofia skulle ta den så jag passar på då med. vet dock inte säkert om jag kommer klara det, men jag ska göra mitt bästa! måste bli av med min fobi för sprutor!

har hört att det är många som ska ut på krogen ihelgen, kanske för att det är lov(?) jag har som sagt själv funderat på att gå ut, men jag tror jag ska göra det till en lugn helg. det kommer ändå upp massa trevligheter på lovet!

under lovet blir det:
fira ett halvår med min älskling!
hälsa på min storasyster i finland tillsammans med frida!
åka till övik med några vänner för att hälsa på cicci!
åka med frida till hennes farmor!
åka skridskor med min älskling, kommer dock inte gå så bra haha!
julbaka!
fira jul med min älskling!
åka skrana med frida i en backe hehe!
fira min lillasyster som fyller år!
fira min mamma som fyller år!
fira nyår med min älskling!
se massor av julfilmer&lyssna på julmusik



nu ska jag göra mig i ordning för skola. sista dagen sen loooooov!
vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Christina

hoppas ni får en underbar jullov!

grattis till 6 månader linnea ;)

2009-12-18 @ 23:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0