i still smile, and i know you smile back

- Linnéa

en timmes sömn i natt, det är illa! som mest just nu vill jag bara sova, men det kan jag förstås inte.. somnar jag nu kommer det inte bli någon sömn i natt, lika bra att hålla sig vaken.

rösten är iallfall helt tillbaka, bara halsen som är lite krasslig. det blir minst 4 koppar te per dag för att det ska kännas någolunda bra. just nu försöker jag slänga ihop en lista med julmusik för att få in den rätta julstämningen, någon julmusik som bara måste finnas med?

senare idag ska jag med frida till strömpilen för att leta lite julklappar, jag har ännu inte insett att det är alldeles för få dagar till jul! men innan de måste jag städa rummet riktigt ordentligt!




vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0