if i can make it here i can make it anywhere

-Linnéa

ledsen för en dålig uppdatering igår men varken jag eller frida hade tid, det var en massa ärenden som skulle göras så det blev lite fullt upp! idag är det minst lika mycket som ska göras, ska med syrran och handla en massa bakingredienser, ska baka, storstäda, planera finlands resan som ska göra med frida, springa ärenden på stan och hinna mig ut i bräntisbacken för en åktur!

påtal om finland, jag och frida kommer att åka just efter årsskiftet och stannar borta runt en vecka, det kommer bli otroligt med shopping hehe! jag och frida ska även försöka ta oss till övik någon dag nästa vecka för att gå på paradisbadet!




det har gått fyra dagar sen jag träffade min älskling, saknar dig så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0