just get to know me better

- Frida
Känns som att jag bara hann till skolan och sen skulle jag hem. Så är det iofs varje dag när det gäller vårat schema just nu. Börjar kring tolv tiden, och slutar tre. Jag antar att man inte ska klaga, utan njuta med tanke på att vårat schema efter jul lär vara raka motsatsen till det vi har nu.

Ikväll ska jag till angelica, tar med mig kameran så det lär tas en del bilder. Har laddat upp batteriet så det är fulladdat.

Just det, fick en glad överraskning idag! Det visar sig att det kommer ut ETT till avsnitt (idag) av one tree hill & gossip girl. Jag trodde att dom hade säsongsavslut, eller vad man ska kalla det. Men det blir ett till avsnitt innan man får vänta tills januari. Jag har inte riktigt insett att vi faktiskt har jullov nästa vecka, eller får jullov nästa fredag. Snacka om att jag inte har någon julkänsla eller någonting.

Nu ska jag göra något vettigt, hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0