luftslottet som sprängdes

- Frida
Jag kom hem från bion för ett litet tag sen, och glömde skriva i tidigare inlägg vad vi såg. Det blev tredje filmen ur triologin - 'luftslottet som sprängdes'. Jag är faktiskt väldigt imponerad av den filmen, och jag tyckte att den var grymt bra. Men om man ska numrera vilken som är bäst i vilken ordning så skulle det se ut såhär.

1. män som hatar kvinnor
2. luftslottet som sprängdes
3. flickan som lekte med elden

Eftersom att jag bara älskar sånna här filmer, så tycker jag att alla tre var grymt bra. Har börjat läsa "män som hatar kvinnor" nu, och hoppas på att jag kommer fortsätta att läsa alla tre då det är så himla många som anser att böckerna är minst lika bra som filmerna.


bild; google

Kommentarer
Postat av: lillemor

böckerna är bättre!

2009-12-31 @ 12:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0