mönstring, luleå!

- Linnéa


då var man hemma från mönstringen! vi kom fram till luleå runt 12, då serverades de julbord sen började mönstringen nästan direkt. det var allt från datatester till läkare man skulle träffa. av någon anledningen trodde jag att det skulle gå dåligt hos psykologen, nog för att jag hört att dom är så hårda, men där gick det iallafall bäst. tuffaste var konditionstestet, kändes som om att mina ben skulle gå av på mitten när jag var klar hehe!

eftersom jag och emma har vår tjejkompis elvira som bor i luleå så åkte vi dit och sov, dock blev det inte mycket sömn alls. elviras killkompisar kom på besök sent, jag somnade nästan direkt jag hälsat på dom, men blev senare väckt av ena killen som skrämde mig. varken émma eller jag hade mycket ork så det blev bara en massa prat och klippning av emmas och mitt hår.

jag har iallafall bestämt att jag inte ska göra lumpen, skulle aldrig klara av att vara ifrån nära och kära så pass länge som lumpen är. jag vet att man får komma hem då och då, men det räcker inte.  självklart var det en super rolig upplevelse att få mönstra!

bästa var att vi fick träffa elvira, möstra och träffa en massa nytt folk. sämsta var bussresan dit och hem. nu hade jag tänkte lägga in lite fler bilder som jag just hittade från jessie fest, sen ska jag sova kan jag lova!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0