redan andra advent!

- Linnéa

eftersom jag inte alls var sugen på krogen igår blev det film med linda och bull! dock blev det inte så mycket film för mig del för att jag var så trött och somnade i soffan hehe. energin gick upp och ner, ena sekunden var jag så trött att jag inte kunde stå upp och andra sekunden ville jag ut och springa. när jag kom till linda hade hon lagat super god middag! vi åt ihop sen gjorde vi efterrätt, pepparkaksformar med ben&jerry's!

senare på kvällen kom baby och hämtade mig, vi åkte till honom och sov. imorse när vi vaknade hade vi inget sug alls att stiga upp, men det fick vi lov att göra ändå för baby hade match i skellefteå.

idag blir det träning med frida, jag väntar bara på att hon ska komma hem från strömpilen. vi ska även hinna med att baka, jag älskar att baka hehe! så vi får se vad det blir för gott!

nu ska jag slänga in ett till inlägg med bilder från helgen!



 
muuums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0