safe with you, nothing can come between

- Linnéa

frös otroligt så det passade bra med en lång dusch. det blev inte lycksele för min del, det hade kommit upp lite saker så det får bli en annan gång. nu ska jag göra mig i ordning sen ska jag äta middag. senare blire träffa baby, se idol och såklart äta b&jerry´s!

nu eftersom det inte blir lycksele får jag se vad jag hittar på för trevligt. min vän frida.r ville ha med mig på krogen imorgon så jag kanske hamnar där. fast eftersom jag är helt slut efter veckan hade det heller inte varit fel att bara ta det lungt. vi ser väl.

nu ska jag se vad det blir för middag. vi hörs senare!


just det, jag håller tummarna för både erik&calle ikväll, tycker att dom båda är värdiga vinnare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0