sick of rain

- Frida
När man vaknar sent på dagarna, känns det bara helskumt. Klockan är nu halv fem och jag har ännu inte gjort något vettigt. Ska få bort lite skolarbeten, och sen tror jag att jag ska till strömpilen för att fynda lite. Agera tomte kanske man också ska göra, det är ju trots allt bara två veckor kvar till julafton. Två veckor, och det är ingen snö. Jag blir verkligen deppig av det här vädret, det bara regnar&regnar. Vaknar man efter klockan tolv så får man räkna med att det har blivit mörkt igen. Kan vi åtminstone få lite solsken? När det är vinter, ska det finnas snö. Vinter är inte regn, isåfall kan vi lika gärna få sommar nu.



klickbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0